Warexpo również przestawiło się w tryb pracy zdalnej i nieprzerwanie pokazuje świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.

Nośniki Warexpo są przede wszystkim źródłem niezbędnych informacji, które zmieniają się bardzo dynamicznie. Na bieżąco informujemy mieszkanki i mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania.

Na naszych ekranach dziękujemy również wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając o nasze bezpieczeństwo. Komunikaty wizualne w serwisie #echo_waw powstają w naszym dziale marketingu i komunikacji społecznej.

Stali klienci traktują nasze nośniki, jako swego rodzaju szyldy, drogowskazy. Tak działa Big BookCafe, księgarnia serwująca pyszną kawę i świetną literaturę, zachęca sąsiadów, spacerowiczów do akcji #książkanawynos.

Inne instytucje kultury wykorzystują nasze nośniki, jako doskonały silnik do działań online. Formują też przekaz do swojej publiczności „uważajcie na siebie, niebawem się spotkamy”. Tak działa Warszawska Opera Kameralna, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina czy Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Teatr Sabat.

fot. Warexpo